+48 602 297 932 bankiet@poczta.onet.pl

O NAS

Działający od roku 1997 Interbankiet to profesjonalna firma cateringowa funkcjonująca w branży MICE, o ugruntowanej pozycji rynkowej, prowadząca działalność gastronomiczną na terenie całego kraju. Do firmy należą także: restauracja Congresowa, kawiarnia Clakier_Cafe oraz sieć barów Clakier_Bistro i bufetów na terenie Politechniki Łódzkiej. Organizujemy i obsługujemy przyjęcia, bankiety, konferencje, targi, seminaria, koktajle, zjazdy i sympozja, a także pikniki, garden party, pokazy mody i prezentacje produktów i usług. Przygotowujemy kameralne spotkania dla kilku osób, jak również wielkie gale i imprezy firmowe dla kilku tysięcy osób.

W zakres usługi wchodzi pełna zastawa stołowa ze szkła i porcelany, sztućce oraz dekoracja stołów bankietowych i florystyka. Zapewniamy kompletną obsługę osobową każdego spotkania, począwszy od doświadczonych Event Managerów, poprzez najlepszych kucharzy i wykwalifikowaną obsługę kelnerską – osoby kompetentne, o wysokiej kulturze osobistej, zaangażowane i potrafiące pracować w sposób jednocześnie efektywny i dyskretny. Zawsze działamy zespołowo, współpracując, koncentrując się na realizacji celów i optymalizując zadania. Personel firmy, ponad 50 osób, stanowią profesjonaliści, z ogromnym doświadczeniem w branży gastronomicznej, z odpowiednimi kwalifikacjami i pasją do pracy w tej dziedzinie.

Podjęliśmy prace zmierzające do wdrożenia systemu HACCP zapewniającego europejskie normy w zakresie jakości higieny i czystości.
Optymalizujemy także logistykę firmy – współpracujemy z wyselekcjonowanymi, sprawdzonymi od lat dostawcami, daje to możliwość zapewnienia najwyższej jakości produktów i surowców, co znajduje odzwierciedlenie w naszych potrawach. Stosujemy indywidualne podejście do każdego zamówienia, do którego dobieramy odpowiednie produkty, posiadające oczywiście wszelkie niezbędne pozwolenia i certyfikaty.

ZASADY DZIAŁANIA

Podstawą jest poznanie potrzeb klientów i ich preferencji, poszukując optymalnej jakości, odpowiedniego terminu oraz kosztu organizacji spotkania.
Kolejny etap to dokonanie dokładnej i wariantowej wyceny oferty, zgodnej z uzgodnieniami z klientem.
Dochodzimy do kolejnego kroku, czyli organizacji przyjęcia: zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie niezbędnego wyposażenia (stoły, krzesła, namioty, zastawa, dekoracje etc.) oraz własne środki transportu.
Dobieramy także odpowiednie zasoby ludzkie: dedykowany Event Manager, wykwalifikowana obsługa kelnerska i barmańska, DJ.
W trakcie trwania wydarzenia zapewniamy oczywiście niezbędną pomoc i nadzór nad przedsięwzięciem, szybko reagując na zmieniającą się sytuację i mogące się pojawić nowe potrzeby.
Co istotne zawsze dokładnie sprzątamy po realizacji, pozostawiając miejsce pracy w idealnym stanie.
Na koniec wraz z klientem dokonujemy ewaluacji całego wydarzenia.

NASZE NAJWAŻNIEJSZE ATUTY

Wiarygodność i zaufanie
Jesteśmy wiarygodnym i odpowiedzialnym partnerem biznesowym, wywiązującym się ze zobowiązań w stopniu umożliwiającym wieloletnie funkcjonowanie na trudnym, ogólnopolskim rynku cateringowym i restauracyjnym. W tym czasie udało nam się zbudować trwałe i silne relacje partnerskie z szeregiem podmiotów instytucjonalnych oraz mnóstwem prywatnych osób, które wciąż nam ufają i nieprzerwanie wracają do nas powierzając nam realizację swoich projektów.

Doświadczenie
Bezsprzecznie naszym ogromnym atutem jest doświadczenie – niezmiennie funkcjonujemy na rynku od niemal 20 lat. Zrealizowaliśmy dotychczas ponad 5.000 bankietów, przyjęć, gal i rautów na terenie całej Polski. A każda z nich była okazją do nabrania doświadczenia i stwarzała możliwość stałego podnoszenia jakości świadczonych usług. Realizacje odbywały się w zaciszu domowym, siedzibach firm, ogrodach i parkach, pałacach, wynajętych halach a nawet stadionach – wszędzie tam, gdzie nasi partnerzy życzyli sobie zorganizować spotkania.

Jakość
Smak i estetyka naszych dań, kwestie związane z organizacją, personelem oraz wyposażeniem technicznym, jakim firma dysponuje – to składa się w jednolitą całość, która gwarantuje najwyższą jakość jedzenia i standard obsługi. Serwujemy produkty świeże, sezonowe, lokalne, i to zarówno w wersji fit, jak i tradycyjnej.

Profesjonalizm
Fachowość personelu firmy stanowi o jej sile –począwszy od Szefa kuchni i jego zastępców, kadrę zarządzającą a skończywszy na obsłudze kelnerskiej. Nie ma tu osób przypadkowych i niewykwalifikowanych. Są za to ludzie z odpowiednim wykształceniem kierunkowym, pasją, wieloletnim doświadczeniem w branży oraz najwyższymi kwalifikacjami, jednym słowem – profesjonaliści!

Terminowość
To jedna z najważniejszych zasad współpracy – zawsze jesteśmy gotowi na czas, z odpowiednim wyprzedzeniem planujemy realizację każdego z wydarzeń kulinarnych. Wszystko jest szczegółowo opracowane i na miejscu nadzorowane przez wykwalifikowany personel zarządzający.

Potencjał ekonomiczno-techniczny
Niewiele jest podmiotów, które mogą podjąć się realizacji złożonych przedsięwzięć cateringowych na terenie całej Polski, w dowolnym miejscu – fabryce, ogrodzie, biurowcu, hali czy stadionie. My to potrafimy. Posiadamy niezbędne i solidne filary finansowe, organizacyjne oraz w zakresie wyposażenia i zasobów ludzkich: namioty, stoły, krzesła, dekoracje, sprzęt do transportu, piece, frytkownice i zespół sprawdzonych pracowników i współpracowników firmy. Dlatego możemy zrealizować eventy nawet na 5 tys. osób.

Kompleksowość
Nasza filozofia działania zakłada także kompleksowość oferty – jesteśmy w stanie zrealizować niemal każde zlecenie, od etapu pomysłu, poprzez planowanie, kończąc na dokładnym posprzątaniu. Dlatego oferujemy zintegrowane podejście, obejmujące wszelkie dodatkowe usługi poza cateringiem – dekoracje, oprawę muzyczną, florystykę, pokazy barmańskie, koncerty, atrakcje w postaci mimów, prestidigitatorów, animacji dla dzieci i podnoszące adrenalinę dorosłym – paintball, quady, pokazy sztuk walki…

Trwałość współpracy
Zależy nam na budowaniu trwałych i stabilnych relacji biznesowych, tak aby klienci zlecali nam kolejne prace, co ma swoje odzwierciedlenie w postaci atrakcyjnego programu lojalnościowego, rabatów i promocji cenowych dla stałych klientów.

WYPOSAŻENIE

Firma dysponuje profesjonalnym sprzętem cateringowym, niezbędnym przy realizacji oferowanych usług. Podstawę stanowi flota samochodowa przystosowana do przewozu żywności, w postaci samochodów-chłodni i innych pojazdów w różnych gabarytach, dostosowanych do wielkości zleceń. Dysponujemy profesjonalnymi, składanymi stołami i krzesłami cateringowymi, namiotami w różnych rozmiarach i kubaturach, urządzeniami grzewczymi typu piece, frytownice, podrzewacze, grille, kociołki – dostosowanymi do różnego rodzaju zasilania (prąd, gaz, paliwo stałe). Do tego dochodzi zróżnicowana zastawa stołowa, w odpowiedniej ilości i jakości (porcelana, szkło, wysokiej jakości atestowane wyroby jednorazowego użytku), rozmiarach, kształtach i kolorach, sztućce i inne elementy wystroju stołów i bufetów. Zapewniamy wszelkie uzupełniające elementy, jak serwetniki, świeczniki, wazony, kieliszki, półmiski, dostosowane do wybranego menu, pory dnia i miejsca, w jakim odbywa się dana uroczystość. Dodatkowo zapewniamy scenę, multimedia i profesjonalne nagłośnienie, fachowo dobrane dekoracje, oprawę florystyczną w kolorystyce zgodnej z identyfikacją wizualną firmy klienta (nawiązanie do kolorów z logotypu etc.).